Tuesday, June 23, 2009

musim durian

salam semua kengkawan ku..time2 senja cam ni baru aku nak buka blog aku ni...takpe lah lps ni terus solat maghrib...taktau nak posting pic apa hari ni...actually kitaorang baru je lepas makan durian..sekarang kan musim durian .. memang dh murah gila2 regenyer..tapi durian ni baru jer mak mertua aku bagi dr kg... kan aritu aku ada citer kat entry lps pasal kenduri maksu kat kg so ingat jugak dia kat menantu kesayangan nya ini...uwwekkkssss!!!(tq mak bawa kan durian tu untuk kami luv u)...aritu malu nak amik...hiksss!!..kami 4 beranak ni memang gila2 suka durian..nak tgk betapa kelahapnyer derang makan durian..

nasib baik lah kat kg papa dia banyak durian kat kg aku lak banyak rambutan...so tak yah lah beli..save budget...huhu!!!

2 comments:

  1. K.Amy.. nak durian jugak:) G takde durian free..huhu :P

    ReplyDelete
  2. bleh..meh lah dtg kg akak..dh lama g tak mai nogori...

    ReplyDelete