Friday, June 26, 2009

mee kari mamamy

salam buat semua...entry yang ini plak masa budak2 banci aku saje2 jer datang umah aku..kan aku ni suka buat makan2..so penat2 buat keje luar tuh..sekali sekala jamu lah derang nak belanja derang hari2 kang tak cukup lak budget aku..hihihi!!!so menu tuk hari tu aku buat meekari jer...inilah hasilnyer


mee kari ni yang paling aku pro buat untuk untuk masa ini..(resepi drpd abg manimaran-kari india)heheh!! nak resepi meh datang umah daku k...actually baru belajar camner buat kari style indian..tu yang bersungguh2 nak buat mee kari tu tapi sobonar eh.. maleh nak buat menu lain2 ...coz menu ini yang paling mudah dan cepat ....

2 comments:

  1. nk juer mi kari......
    bila la nk g umah ko nie mie...

    ReplyDelete
  2. ops...mi, ko masak mee kari...bestnya...bila nak ajak aku makan umah ko plak..hehehe

    ReplyDelete