Friday, June 19, 2009

here i come



















Salam kengkawan ku dimana juer anda berada...buat sekian lama nyer aku menyepi dalam alam blog ini..at last tercipta kembali blog ku ini dengan berwajah baru...alhamdulillah...seingat aku last update nov 2007 kot..huhuhu!!!begitulah lama ye kengkawan...actually bila aku nak update blog aku yang lama tu username and password nyer aku dh lupa...yelah almost 3 tahun tak update...dah tu nak wat camno?maso eh tak mengizinkan...to G, here i come...add lah blog akak ko ni yang sudah berwajah baru dlm blog u tu k...first of all nak story about my family la...well seperti biasa...mesti nak citer hubby kita camner?anak2 kita camner?parents kita camner?adik beradik kita camner?apa yang interesting about my family is there are very caring to me and i was born to make them happy too...itu ajer kata2 yang boleh aku katakan betapa mereka semua so special to me..wah!!!so touching la plak malam2 buta ni...for this 1st entry nih...aku nak letak semua pic family aku...i love u all so much...bersempena buat blog ni hari yang hampir dengan father's day..so i want grab this opportunity to wish kat my great hubby and my beloved abah...(semoga abah cepat sembuh dari sakit kaki tu k)"HAPPY FATHER'S DAY"...afrina dah bagi card kat papa dia awal2 lagi...dia kata thank you for being my papa,love u...hehehe!!!..(ayat ni aku yang tlg ajar wish kat papa dia)






4 comments:

  1. salam ziarah dan kenalan dari akak

    ReplyDelete
  2. Kak Amy.. dah bubuh pun link blog akak kat blog G.. selamat berblogging deh :) G nak k.amy update hari..hehehe buleh!!! Caiyokkk!!!! Mmmuuaahh sayang k.Amy!!

    ReplyDelete
  3. wah!! tq dear...ok insyaallah..kita jadi kan blog kita cam diary kita lah yek..huhu!!saya budak baru belajar kalo tak tau nati leh tlg ajor ye..ok daku pung sayang dirimu..muahhh10X!!!

    ReplyDelete