Thursday, August 13, 2009

shopping time

(DATING TIME)
aku and my lovely hubby and adik aku husna gi shopping kat sogo and mid valley ari ahad last week...disebabkan virus influenza yg telah menular lagi bahaya ini..baby sitter daku mengwillingkan dirinya untuk menjaga anak2 aku...kitaorang gi naik train jer...mudah dan murah..heheheh!!(gumuknyer daku kt dlm pic nih)


(yg mana satu kaki daku yg cun..cuba teka??ahaksss!!!)
kaki kitaorang ini actually dh betul2 ponek...tapi kitaorang dayakan jugak coz bershopping punyer pasal...disebabkan husna dh teman kan aku so aku pun belanja lah dia beli selipar "banana peel" satu kat dia....

actually kitaorang dalam keterpaksaan untuk memakai topeng ini...lomehhhhhh..tapi disebabkan peribahasa ("prevention is better than cure") fr KARAMSINGH WALIA ni wujud terpaksa lah kitaorang pakai benda nih...sekarang nih malaysia dh catat 50 lobih mangsa influenza HINI dalam negara kita malaysia nih setakat hari ini lah (14/8/2009)...hopefully dielakkan lah daripada family kita ..insyaallah..yakin pada allah k...aku with my lovely sister..HUSNA

dalam pakai mask ni totap gak nak maintain cun...hiksss!!!....tgh tunggu train nak ke mid valley..so baju2 budak semua dah settled...tak yah nak pk2 dah....baju raya jer belum beli..actually baju aku 3 pasang tak tempah lagi ..ada ke orang nak terima baju daku ni lagi...........TOLONG LAH ALL THE TAILORS...please help me......







2 comments:

  1. ko baru nk antar baju untuk dijahit...

    ade ke tailor nk jahit laie nie mie... huhuu

    ReplyDelete