Wednesday, August 19, 2009

kursus keselamatan kat mahkota malacca

salam semua..memandangkan aku and kengkawan aku satu office baru jer balik kursus kat MAHKOTA HOTEL..so entry tuk kali ni aku uploadkan pics masa kat sana lah...seronok sgt sesape yang nak bwk family kat tempat ini lah yg di suggest coz dekat dengan shopping complexes (rate tak hingat lah coz FOC kan!!!...)hihihi!!

ini plak pic mak dara masa kat sana (seb baik dpt bilik hadap pool side...tak lah boring hamba and riena(budak satu bilik daku)...ahakssss!!(serius babe)..ni pic masa dh nak balik dh.. masa kat sini tak bawak family so semuanya jadi mak2 dara and yang budak laki2 sume jadi bujang2 belaka...


yang ini plak ..baru jer habis kursus tuk sessi malam akhir...kul 10.30pm baru abis...derang planning nak karaoke mlm nih...wahhh!!! korang tak hingat anak2 n hubby korang kat umah yek!!!....psssttt!! tapi kan aku and riena(yg free hair a.k.a mak andam fr anak didik nurul shukur) tak pegi karaoke tapi kita gi buat foot reflexology and traditional massage kat BAO LI LAI

seb baik tmpt ni tak tutup lagi..weii!!...i tell u..memang best urut kat sini..worth it r..RM33 per hour..sebelum dia urut kaki kitaorang dia siap urut2 belakang kita lagi tau..excuse me!!! yg urut mak of course (pompuan cino dr bukit mano ntah) dh lah conversation kita cam itik dengan ayam..urut punyer urut punyer urut sampai aku tetidur lah..

sedar2 dh abis urut jer..
tempat ni pun aku suggest kat korang jugak yg mana nak bercuti2 mesia kat melaka nih..


kat belakang tuh ummi peah namanyer she is very sporting ummi...ok dari kiri tuh kak ana..akak sekamcing ngan aku di abad ni...sobolah dia tuh si kemal derang sume tecnician kitaorg satu bilik kat office kolong bawah(apsal kita called bawah tu kolong??? sobab eh..office baru kitaorang tu memang kat bawah tanah
tul..kitaorang selalu buat keje2 field tu yg ditempatkan kat bawah tuh..

tapi best boss tak ado..hihih!!k..k..back to d actual story..ni plak malam kedua kursus..derang tgh bersemanagat memakai mask
untuk mencegah H1N1...tapi takut gak kan..actually malacca nih antara negeri yg teruk jugak lah dilanda virus nih..omak takut!!!!!!!






No comments:

Post a Comment