Monday, August 3, 2009

banci peserta mohon rumah PPRT

muka tetap maintain walaupun penat ..masa ni aku baru balik dari rasah banci peserta yang mintak rumah PPRT seb baik satu rumah jer...task ni fr en saiful KPP..urgent!!!ok "boss my work was done...now my makan time k.."

gi umah peserta ni memang payah skit coincidence jumpa abg posmen seb baik dia tahu rumah peserta nih...so dia yang tunjukkan jalan nak ke rumah tu...at last jumpa gak..tq abg posmen..nak bagi upah tunjuk jalan tak nak pulak..to abg posmen jasa mu dikenang...pastu dh lepas gi banci..apa lg makan time lah...aku gi banci ni bukannyer sorang2 seb baik bwk si dayang ni....dia ni merangkap penyelia yang handle tuk daerah seremban 2 yang menggantikan zarif yg dh berhenti dapat keje kat kapit,sarawak nun...yelah disebabkan si dayang yang temankan aku so aku pun belanjalah dia makan pizza hut favourite dia.... thanks dayang 4 for accompany me

alhamdulillah si dayang nih willing nak jadi penyelia banci tuk pejabat daerah seremban 2 kot tak tu aku yang kena rushing here and there... kejap kat seremban 2 and sekejap kat PD...so many thanks coz not make me exhausted and having no energy likes last time...whole week ni dayang kat KEMBOJA ada show tuk club dia...jgn lupa beli souvenir tuk akak kat sana k

No comments:

Post a Comment